Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Caroline Jansson - 15 juni 2013 14:14

Hejsan!


Nu har jag gjort det som jag har planerat i ungefär 5år nämligen tattuering på höger armen uppe vid axeln. Fast det här är bara del 1 av den. Om två veckor ska det läggas skuggor och lite färg. Är nyfiken på hur den kommer bli som färdig. Motivet på den är en ängel till minne av min mamma Zarah som dog för 25år sen.

Trodde det skulle göra mer ont och att jag skulle skrika och kanske gråta lite. Sa aj två gånger annars gjorde jag mest minner när det gjorde ont. Är sjukt nöjd med den och stolt över mig själv att jag fixade det nu.Har nästan lite svårt att förstå att jag har gjort det fasktiskt. Fast mest glad och taggad till nästa gång.


Ikväll ska jag gå ut på Engelen med min bästa vän Maria och vår vän Tina. Och dansa och ha kul som vanligt som vi brukar ha.

Ha en bra lördag alla mina läsare!


kramar


Och här får ni bildbevis på hur det gick till när jag gjorde tattueringen och hur den ser ut.


   

Ovido - Quiz & Flashcards