Alla inlägg under augusti 2014

Av Caroline Jansson - 25 augusti 2014 19:16

Har känt mig svullen och stor sen värmen i sommras typ inte kunnat velat ha det jag vill ha på mig. Vet att jag blir svullen av värmen och min ibs. Fast så här tung har jag nog aldrig känt mig och haft ont som sjutton. Nu verkar det som det gått tillbaks så jag känner mig glad. Fast säger inte jippie just nu. Har gått och bärt på 5kg vätska . Blir lite orolig mindre sagt varför blir det så?? Har ibs men att man kan bära på så mycket också värmen. Känns ju inte lättare precis. Känns ju skönt att bli av med det. Fast man undrar ju lite ändå. 5kg är tungt!!?? Känner mig ändå stolt som jag kämpar med min vikt och då är det cm jag bryr om mig mest och där händer det mest också. Och det känns ju kul.

Ovido - Quiz & Flashcards