Alla inlägg under september 2013

Av Caroline Jansson - 22 september 2013 15:52

Jag lycklig jag lycklig fredag,lördag,söndag och jag är lycklig hela veckan lång och hela tiden. Man kan ju inte vara allt annat än lycklig när jag har gått ner 28kg och 24cm på 2år och hemligheten är mest att jag mår bra och har världens bästa jobb och liv och rör på mig mer och äter rätt för det mesta. Fast ibland måste jag ju unna mig. Köpte en kappa i strl 40 igår det har jag nog aldrig kunnat haft inte vad jag minns i alla fall är så stolt över mig själv.


                                   

Av Caroline Jansson - 12 september 2013 16:55

Hej! Ställde mig på vågen för en stund sen jag har minnsann gått ner 3kg på 2veckor jippie. Nu står vågen 93,3kg. Det går åt rätt håll känns i så skönt. så 2cm runt midjan ¨så där står jag nu på 95cm jippie.


så har jag tränningsvärk efter styrketräningen igår fast då vet man att man har tränat.

Har jobbat på secohanden som vanligt och där är en del att göra som vanligt.

Annars är allt bra och snart har jag och min sambo varit ihop i 9 långa år.


Så har jag fyndat ett par gympaskor och topp på jobbet idag för 45kr som hittat.

kramar på er


Ovido - Quiz & Flashcards