Alla inlägg under mars 2014

Av Caroline Jansson - 18 mars 2014 23:41

Har lyckotårar i ögat är så glad kan ha mitt första halsband som jag fick av Jesper Carlsson också kan jag ha en av Mammas Zarahs ringar som jag aldrig kunnat ha. Blev så glad!! Kramar


Här kommer en dikt om min mamma Zarah!

Hon har varit död i 25år.

Zarah!!

Jag saknar dig mamma Zarah!

Fast jag vet att du finns här ändå som min ängel!

Fast jag önskar du vore här nu!

kramar till dig Zarah

   

       

Av Caroline Jansson - 7 mars 2014 16:41

Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Vågen står still på 94kg vill mer men inget händer just nu blää.

Min brorsdotter Vega har förstås fyllt 1år och det är kul.

Imorgon är det stora finalen av melodifestivalen så då ska vi hem till Maria och Loe och kolla Jippie längtar.

Ha en trevlig helg alla där ute! kramar

Ovido - Quiz & Flashcards