Alla inlägg under oktober 2013

Av Caroline Jansson - 29 oktober 2013 19:05

Har inte hänt så mycket sen sist jag skrev här minsann.

Fick lust skriva lite eftersom det var ett tag sen.

Allt är som vanligt jobbar på Berga secohand fortfarande som jag älskar att jobba på. Skulle inte kunna tänka mig att jobba någon annanstans just nu.


I söndagskväll var jag i stan och träffade min gamla klasskompis Linda T och vi åt middag och sen fikade vi. Det var jättetrevligt som alltid när vi ses.


Idag har jag först varit hos tandhygnisten och sen har jag jobbat. Sen var jag och tränade hos sjukgymnasten kändes skönt i kroppen efteråt som det alltid gör.

Av Caroline Jansson - 15 oktober 2013 20:08

Fick ett tråkigt besked idag på eftermiddagen att en kär vän och arbetskollega har gått bort inatt. Det tog hårt på mig vill bara gråta ännu. Min vän blev bara 43år gammal och vi har kän´t varanda sen jag var liten. Känns så trist förstår inte varför det skulle hända nu fast hon var sjuk. Saknar dig så mycket fast det var längesen vi sågs innan detta hände. Vill bara gråta för dig du blev 2år äldre än min mamma som dog för 25år sen.

Det kommer ta lång tid för mig att berarbeta denna sorg !!

Hoppas du har det bra där du är nu.

kramar i massor      

Av Caroline Jansson - 7 oktober 2013 13:27

Mitt liv flyter på som vanligt.

Har inte hänt nåt speciellt sen jag skrev sist.

Jag mår bara bra fast jag får stå ut med huvudvärk just nu. Känns inge kul men det är tur att jag har medcin.


Idag är det måndag och det är min lediga dag varje vecka och det känns skönt.

Blir en lugn måndag med storhandling senare.

Längtar redan lite till mitt jobb som vanligt.

Det känns som det kommer bli en bra vecka som alltid.

På onsdagskväll ska vi börja gå Alphakursen som är en kurs om att utforska sin kristna tro. Så det ska bli intressant.

Ovido - Quiz & Flashcards