Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Caroline Jansson - 3 juni 2013 14:23

Hejsan!

Då är det måndag och jag är ledig som vanligt. Och håller på att tvätta så vi har rena kläder i veckan sånt som man måste ha. Annars har det väl inte hänt så där jättemycket sen sist.

Förutom att vågen nu står på 90kg och midjan är 92cm så jag firade det med min bästa vän Maria på Galaways med en middag och hon bjöd mig på två cider så mysigt. Så åt jag såklart en halloncheesecake som var så god min favoritefterrätt.

Innan dess shoppade vi lite i Gallerian och jag fyndade skor och en klänning från MQ så nöjd med den. Det kunde ha blivit ett par byxor på HM också fast dom var för tight fortfarande. Fast dom satt bättre än för 2månader sen. Om dom finns kvar nästa månad då får dom nog följa med hem. Så här om dan när jag såg att vågen stod på 90kg då unnade jag mig ett par ljusröda sommarbyxor och en svart topp med en uggla på det är jag värd.Sen blir det tattureing snart på överarmen i motiv av en ängel som minne av min mamma Zarah.


Sen i fredags träffade jag min Svägeska Åse och fasters sötnos Vega som nu är 14veckor stora tjejen och så duktig. Alltid lika kul att träffa dom Vega blir ju så glad och hon jollar och pratar och skrattar. Snart säger hon nog första ordet.


Imorgon fyller min pappa 65år då ska vi fira honom på eftermiddag och det ska bli trevlig.

Skriver snart igen när jag känner för det.


Kramar

                 

Ovido - Quiz & Flashcards