Alla inlägg under oktober 2014

Av Caroline Jansson - 8 oktober 2014 19:28

Idag känns det bättre även om jag sakar min mamma Zarah och andra som finns där i himlen. Men denna gången kändes det lättare än förut. Det var en bearbetning som jag var tuven att göra.

Man lär sig nåt nytt varje gång och idag känns nästan allt bra igen.

     

    


Av Caroline Jansson - 5 oktober 2014 01:07


Natti natti alla tomtar och änglar ,feer och älvor,spöken och mamma Zarah.



Tack för att du finns mamma för mig!
Du är min ängel som vakar över mig och mina bröder. <3
Tänker på dig mycket just nu saknar dig så jag vill gråta.
Fick tårar i ögonen saknaden är inte lätt.
Men det är en bearbetning det med.
Har lärt mig mycket om mitt liv alla åren.


Ska börja skriva och måla igen och brodera har saknat det ett tag.

 Det är min storebror på kortet i knät. Kramar



Ovido - Quiz & Flashcards