Alla inlägg under augusti 2013

Av Caroline Jansson - 31 augusti 2013 16:11

Har jobbat idag och det var mycket folk och full fart som vanligt och kul. Så blev jag så glad när jag träffade mina vänner och dom sa att du har gått ner och håller på att försvinna nästan. Just nu händer det sånt med min kropp som jag inte tänker på själv. För det är bara centimeter så det ser jag inte lika lätt som andra. Så jag tänkte att jag skulle unna mig nåt för pengarna jag vann igår på min trisslott när jag var i centrum. Så jag tänkte jag går in på H&M och kollar på rean och hittade ett par trosor som passar till en av mina bhar. Så jag prövade dom och kunde ha dom jippie!! För jag kommer inte ihåg när jag köpte trosor på H&M sist!! .). kramar

Av Caroline Jansson - 18 augusti 2013 13:22

Då kan jag säga godag till strl 38 också känns så kul. Kommer i ens ihåg när jag hade den strl sist faktiskt och det känns ju kul. Belönar mig nog denna gång med ett besök hos frissan i september behövs och jag är sugen på en ny frisyr också. Blir ett kort inlägg denna gång fast det känns bra det med.

Vi hörs igen när ni minst annar det!! kramar

Av Caroline Jansson - 8 augusti 2013 17:44

Då är det som vanligt igen efter 5 veckors semsester så har jag snart jobbat en vecka på berga secohand känns lika kul som alltid. Fast slit har jag gjort denna vecka känns att jag behövde semster minsann. Känns så kul att vara tillbaks igen. På lördag har vi 50% på kläder och skor själv så har fullt i garderoberna och byrån så jag kan vänta med att handla nåt tills jag har gått ner lite till.

Nu är det ju centimeterna som jag tappar mest och det syns mest på kläderna som jag har sparat dom kan jag ha minnsann. Känns så kul.

Imorgon kväll bär det av till stan och träffa min bästa vän maria för att gå ut och äta lite och sen ska vi dansa och ha kul på Engelen som vanligt. Så det blir Party!!

Sen blir det en lugn helg lördag och söndag det behöver jag.

Så får vi se vad det blir för väder på måndag om vi kan åka till Rindö då och bada och sola.

kramar

Ovido - Quiz & Flashcards