Alla inlägg under april 2014

Av Caroline Jansson - 25 april 2014 23:32

Känner mej ledsen och ensam känns som jag har inga vänner att umgås med på Fritiden. Även om jag vet att jag har vänner. Har förlorat en vän som jag alltid saknar vid sådana här tillfällen. Hon skulle bli mamma men ljög för mig och sa att hon inte hade tid för mig längre för hon skulle byta jobb. Men sanningen var att hon skulle bli mammma. Men det ville hon säga till mig. Vi som bästa vänner i 8år. Saknar henne

Av Caroline Jansson - 1 april 2014 22:50

Jippie!! Jag har gått ner 6cm runt midjan inte konstigt att jeansen som är strl 44 är så stora. var ungefär 2månader sen jag köpte dom!! Så härlig känsla!!


-30kg på 3år sammanlagt och det känns så skönt. Har några kilo kvar sen är jag i mål.

Känns så skönt att jag lyckats med enkla knep som jag skapat själv!!


            



Ovido - Quiz & Flashcards