Direktlänk till inlägg 28 april 2013

En söndag med som gått så fort :) Och jag har haft så trevligt och kul!

Av Caroline Jansson - 28 april 2013 23:41

Hej igen!

Ja,jag tycker inte i allmänhet om söndagar för dom brukar vara så tråkiga. Fast den här söndagen har varit allt annat än tråkig. Jag har haft jättekul med min moste Agneta och min Morbror Tor och lyssnat en stund när Tor spelade med sitt nyckelharpsgäng. Så kom min kusin Anders och Kristina och Kajsa och titta också . Så då fick jag träffa som en stund också. Det var kul. Mycket att prata om när man inte ses så ofta. Sen åkte jag till söder med Tor och Agneta och dom bjöd med på middag på resturangen Vikningen Röde Orm. Det var jättegod mat och jag valde en plankstek och drack vin till. Så en efterrätt och glass Hawaii. Så pratade vi om allt och hade jättetrevligt som vi alltid har och pratade om släkten och min mamma Zarah som jag har saknat idag. Så det kändes skönt att få prata om henne med dom.

 

Nu på kvällen har vi kollat på Inför evertion contest i Malmö och Irlands bidrag var bäst längtar till finalen om 3veckor.

Snart dags att gå och sova så jag orkar upp imorgon när jag ska på Läkarbesök och kolla vad jag är allerigrisk mot i cremer och smink.

Sen ska jag jobba för ovanlighetens skull på en måndag för det är ju kort vecka.

Fast jag vill ha onsdag nu för då ska jag träffa min bästa vän Maria och coola Loe i Täby centrum :).

Just nu längtar jag till jobbet det kliar i fingarna som vanligt :).

 

Sov gott alla läsare :).

Kraam    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Jansson - 7 mars 2015 16:16

Skriver inte så ofta för jag glömmer bort det. Ikväll bär det av på middag hos min bästa vän Maria och goa Per kanske Loe är där också. Så ska vi se andra chansen. Det ska bli kul och trevligt. Hoppas rätt går till finalen bara. Annars är allt bara b...

Av Caroline Jansson - 19 januari 2015 22:37

Nu känns allt bra igen. Mina känslor för min sambo blev allt starkare så nu känner jag mig lycklig och glad igen med honom.   Så nu har jag kommit in i rutinerna på jobbet också. Och jobbat mer än en vecka så nu är det som vanligt. Idag var det m...

Av Caroline Jansson - 5 januari 2015 20:29

            Hejsan allihopa!   Måste få skriva av mig lite nu. Känner mig nedstämd och ledsen trodde livet var lyckligt och att jag skulle bli tagen som alla andra på arbetsmarknaden. Skulle så gärna vilja ha en anställning men det får jag...

Av Caroline Jansson - 6 november 2014 23:30


     Idag kom första snön fast det är tyvärr inte så mycket kvar nu. Hoppas det kommer mer så det blir ljust och vackert med all snö. Längtar till julen iår. Fast känns ändå lite tungt för min farmor dog på julafton för några år sen <3. Sakna...

Av Caroline Jansson - 8 oktober 2014 19:28

Idag känns det bättre även om jag sakar min mamma Zarah och andra som finns där i himlen. Men denna gången kändes det lättare än förut. Det var en bearbetning som jag var tuven att göra. Man lär sig nåt nytt varje gång och idag känns nästan allt b...

Ovido - Quiz & Flashcards