Alla inlägg den 30 april 2013

Av Caroline Jansson - 30 april 2013 23:47

Hejsan Alla läsare!!

Hoppas ni haft en lika trevlig valborg som jag har haft.

Först har jag jobbat som sjutton hela dan med böcker på berga secondhand :)

  .

Vi har öppet på lördag mellan 10-14 och då jobbar jag. Om någon läsare vill titta förbi.

Vi har väsktema och Tavlor och historiaböcker .

 

Sen ikväll har vi haft Jonas och Jessi här på besök och det var jättetrevligt. Och vi skrattade mycket och hade lika kul som alltid :).

Imorgon är det onsdag som jag har längtat för då ska jag träffa Maria och coola Loe i Täby centrum. För lite shopping och fika såklart.

Nu är det snart dags för säng  och sova lite.

Fast först måste jag berätta en sak   och det är att jag prövade en del kläningar som jag sparat i flera år. Bla en lila som jag köpte till min 20årsfest och den kan jag ha nu. Fast den är insydd två gånger. Den är lite stor för jag hade lite mage när jag köpte den för då vägde jag mer än jag gör nu. Så jag har sparat den klänningen i 12år och nu kan jag ha den Jippie vilken lycka   .

 

Tänk om man kunda önska att tiden kunde gå tillbaks 25år då min mamma Zarah Levde.

Hon dog när jag var 8år i cancer.

Och ibland saknar jag henne mycket.

Fast jag vet och känner hon tittar ner på mig från ett moln där uppe :).

Som änglarna gör i himlen   där som spelar fin musik och det är säkert jättevackert där också i paradiset.

Så mamma Zarah hoppas du har det bra där uppe det har du säkert. Fast din dotter saknar dig varje dag   .

 

Efter denna dikt blev jag nästan lite rörd hade nästan glömt att jag kunde skriva så fint.

Nu är det dags att lägga sig och läsa lite egoboost en tidning :).

Så sova gott sen :).

Ni får ha det bra som läser min blogg och ha en bra 1:A Maj också.

Kramar i massor så länge

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards