Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Caroline Jansson - 6 juli 2013 15:22

Hejsan!


Nu har snart min första semestervecka slut fast jag har ju 4st kvar. Och det känns ju skönt!!

Vi ska snart gå ut i det fina vädret en stund och det ska ju bli skönt.

Sen har jag njutit av min semester hela denna vecka.

Imåndags var vi på Rindö och solade och hittade massvis med kantareller. Så det blev några goda kantarellsmörgåsar mums!!

Sen i onsdag var vi på hamnkrogen i Vaxholm och käkade lunch och firade att vi hade varit förlovade i 8år. Känns som en lång tid och vi är fortfarnade lika kära och lyckliga.

Sen igår var vi hos min lillebror eftersom han har fyllt år. Och fikade lite och busade med Vega såklart.

Och igår kväll var jag och min bästa vän Maria ute och dansade på Engelen och hade kul.


Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards