Direktlänk till inlägg 15 oktober 2013

Sorg varför skulle det hända nu?

Av Caroline Jansson - 15 oktober 2013 20:08

Fick ett tråkigt besked idag på eftermiddagen att en kär vän och arbetskollega har gått bort inatt. Det tog hårt på mig vill bara gråta ännu. Min vän blev bara 43år gammal och vi har kän´t varanda sen jag var liten. Känns så trist förstår inte varför det skulle hända nu fast hon var sjuk. Saknar dig så mycket fast det var längesen vi sågs innan detta hände. Vill bara gråta för dig du blev 2år äldre än min mamma som dog för 25år sen.

Det kommer ta lång tid för mig att berarbeta denna sorg !!

Hoppas du har det bra där du är nu.

kramar i massor      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Jansson - 7 mars 2015 16:16

Skriver inte så ofta för jag glömmer bort det. Ikväll bär det av på middag hos min bästa vän Maria och goa Per kanske Loe är där också. Så ska vi se andra chansen. Det ska bli kul och trevligt. Hoppas rätt går till finalen bara. Annars är allt bara b...

Av Caroline Jansson - 19 januari 2015 22:37

Nu känns allt bra igen. Mina känslor för min sambo blev allt starkare så nu känner jag mig lycklig och glad igen med honom.   Så nu har jag kommit in i rutinerna på jobbet också. Och jobbat mer än en vecka så nu är det som vanligt. Idag var det m...

Av Caroline Jansson - 5 januari 2015 20:29

            Hejsan allihopa!   Måste få skriva av mig lite nu. Känner mig nedstämd och ledsen trodde livet var lyckligt och att jag skulle bli tagen som alla andra på arbetsmarknaden. Skulle så gärna vilja ha en anställning men det får jag...

Av Caroline Jansson - 6 november 2014 23:30


     Idag kom första snön fast det är tyvärr inte så mycket kvar nu. Hoppas det kommer mer så det blir ljust och vackert med all snö. Längtar till julen iår. Fast känns ändå lite tungt för min farmor dog på julafton för några år sen <3. Sakna...

Av Caroline Jansson - 8 oktober 2014 19:28

Idag känns det bättre även om jag sakar min mamma Zarah och andra som finns där i himlen. Men denna gången kändes det lättare än förut. Det var en bearbetning som jag var tuven att göra. Man lär sig nåt nytt varje gång och idag känns nästan allt b...

Ovido - Quiz & Flashcards