Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

Jippie har lyckats igen!!

Av Caroline Jansson - 31 augusti 2013 16:11

Har jobbat idag och det var mycket folk och full fart som vanligt och kul. Så blev jag så glad när jag träffade mina vänner och dom sa att du har gått ner och håller på att försvinna nästan. Just nu händer det sånt med min kropp som jag inte tänker på själv. För det är bara centimeter så det ser jag inte lika lätt som andra. Så jag tänkte att jag skulle unna mig nåt för pengarna jag vann igår på min trisslott när jag var i centrum. Så jag tänkte jag går in på H&M och kollar på rean och hittade ett par trosor som passar till en av mina bhar. Så jag prövade dom och kunde ha dom jippie!! För jag kommer inte ihåg när jag köpte trosor på H&M sist!! .). kramar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Jansson - 7 mars 2015 16:16

Skriver inte så ofta för jag glömmer bort det. Ikväll bär det av på middag hos min bästa vän Maria och goa Per kanske Loe är där också. Så ska vi se andra chansen. Det ska bli kul och trevligt. Hoppas rätt går till finalen bara. Annars är allt bara b...

Av Caroline Jansson - 19 januari 2015 22:37

Nu känns allt bra igen. Mina känslor för min sambo blev allt starkare så nu känner jag mig lycklig och glad igen med honom.   Så nu har jag kommit in i rutinerna på jobbet också. Och jobbat mer än en vecka så nu är det som vanligt. Idag var det m...

Av Caroline Jansson - 5 januari 2015 20:29

            Hejsan allihopa!   Måste få skriva av mig lite nu. Känner mig nedstämd och ledsen trodde livet var lyckligt och att jag skulle bli tagen som alla andra på arbetsmarknaden. Skulle så gärna vilja ha en anställning men det får jag...

Av Caroline Jansson - 6 november 2014 23:30


     Idag kom första snön fast det är tyvärr inte så mycket kvar nu. Hoppas det kommer mer så det blir ljust och vackert med all snö. Längtar till julen iår. Fast känns ändå lite tungt för min farmor dog på julafton för några år sen <3. Sakna...

Av Caroline Jansson - 8 oktober 2014 19:28

Idag känns det bättre även om jag sakar min mamma Zarah och andra som finns där i himlen. Men denna gången kändes det lättare än förut. Det var en bearbetning som jag var tuven att göra. Man lär sig nåt nytt varje gång och idag känns nästan allt b...

Ovido - Quiz & Flashcards