Direktlänk till inlägg 5 maj 2013

Nu har jag haft fullt upp ett par dagar :). Så ni ska få läsa om lite äventyr !!

Av Caroline Jansson - 5 maj 2013 00:52

Hej alla läsare!

Jag kan ju börja med att berätta att i torsdagskväll hade vi lillebrorsan och min svägerska på besök och faster sötnos Vega   .Det var trevligt som alltid och prata lite och gulla med Vega hon titta sig runt om kring när hon satt hos mig. Eftersom hon inte varit hos mig och Jeppe sen i påskas och då sov hon. Så prata hon med sig på sitt sätt som hon gör. Och var så glad att få vara hos mig och i min famn.    Vega i pappa Tommys famn!! Så söt och lik Tommy.

 

Sen igår kväll var vi hemma hos Maria och Johan och Coola Loe som är våra bästa vänner :).

Senare på kvällen gick jag och Maria ut och dansade på Engelen till världens bästa band No limits hette dom :). Så himla bra dansade som Sjutton.

 

Här gårkvällens outfit  

 

Sen då dagens Schema var också späckat med först Jobb på PMU Berga Secondhand. Med mycket folk och lite rush som det ska var på ett jobb. Gick mycket av allt känns jättekul :).

Så kom en del som man känner också.

Fyndade så klart lite kläder och smycken och en väska.

Sen efter det så var det vårkonsert i krykan med kören jag är med i, som heter Tonkraft.

Och då var vi Österåkers Kyrka och det gick bra. Så var det lagom med folk. Så kom min Extra Mamma och Tittade.

 

Nu har jag berättat lite om mitt äventyr och nu ska jag facebookA lite också. Ha det bäst alla min läsare och änglar :). kramar

Jag är snart tillbaks  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Jansson - 7 mars 2015 16:16

Skriver inte så ofta för jag glömmer bort det. Ikväll bär det av på middag hos min bästa vän Maria och goa Per kanske Loe är där också. Så ska vi se andra chansen. Det ska bli kul och trevligt. Hoppas rätt går till finalen bara. Annars är allt bara b...

Av Caroline Jansson - 19 januari 2015 22:37

Nu känns allt bra igen. Mina känslor för min sambo blev allt starkare så nu känner jag mig lycklig och glad igen med honom.   Så nu har jag kommit in i rutinerna på jobbet också. Och jobbat mer än en vecka så nu är det som vanligt. Idag var det m...

Av Caroline Jansson - 5 januari 2015 20:29

            Hejsan allihopa!   Måste få skriva av mig lite nu. Känner mig nedstämd och ledsen trodde livet var lyckligt och att jag skulle bli tagen som alla andra på arbetsmarknaden. Skulle så gärna vilja ha en anställning men det får jag...

Av Caroline Jansson - 6 november 2014 23:30


     Idag kom första snön fast det är tyvärr inte så mycket kvar nu. Hoppas det kommer mer så det blir ljust och vackert med all snö. Längtar till julen iår. Fast känns ändå lite tungt för min farmor dog på julafton för några år sen <3. Sakna...

Av Caroline Jansson - 8 oktober 2014 19:28

Idag känns det bättre även om jag sakar min mamma Zarah och andra som finns där i himlen. Men denna gången kändes det lättare än förut. Det var en bearbetning som jag var tuven att göra. Man lär sig nåt nytt varje gång och idag känns nästan allt b...

Ovido - Quiz & Flashcards